Bestelling niet ontvangen

Je hebt je bestelling nog niet ontvangen? Dat is vervelend, maar geen zorgen. Hieronder lees je wat je daaraan kunt doen.

Controleer je Track & Trace code

Bij bestellingen boven de €10,- ontvang je bij je orderbevestiging een Track & Trace link met daarbij een Track & Trace code. Controleer middels de link en de code of je bestelling misschien later is ingepland.

Controleer het ingevulde bezorgadres

Kijk even op je orderbevestiging of het bezorgadres goed is ingevuld. Is dat niet het geval, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Controleer nog eens in je brievenbus

Kijk nog eens in je brievenbus. Misschien heeft de bezorger toch besloten om de envelop met je bestelling bij je buren te bezorgen of om op een later tijdstip nog een keer terug te komen. In zo'n situatie laat de bezorger een briefje met informatie achter in je brievenbus.

Zijjn bovenstaande suggesties niet succesvol gebleken? Neem dan even contact op met onze klantenservice.