Klachtenpagina


Allereerst onze excuses! Wij doen ons uiterste best maar soms komt het voor dat er toch iets niet helemaal goed gaat. 

Het oplossen van een klacht

Een tevreden klant is voor ons heel erg belangrijk, want we zouden graag zien dat je nog eens bij ons terug komt. We wilen je klacht dus zo snel mogelijk oplossen.

Is er iets mis met een product of is niet alles naar tevredenheid verlopen? Neem dan even contact op met je onze
 klantenservice. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging. Wij zorgen er vervolgens voor dat je probleem uiterlijk binnen 14 dagen wordt opgelost. Meestal lukt ons dat natuurlijk veel eerder en mocht het zo zijn dat wij meer tijd nodig hebben om je klacht op te lossen, dan laat onze klantenservice dat natuurlijk even aan je weten.

Ben je niet tevreden met de door ons geboden oplossing? Dan kun je contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk afdeling bemiddeling. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan ben je vrij om de klacht te deponeren bij het Europese ODR platform.


Algemene Bedrijfsinformatie

LeesbrillenExpert.nl / Warnaar Trading B.V.
Baars 27
1261PD Blaricum
e-mail: info@leesbrillenexpert.nl
Kamer van Koophandel nr: 71875549
BTW nr: NL 8588.83.855.B01